فائزون| فردا؛ برگزاری هفتمین یادواره شهدای ورزشکار سیستان و بلوچستان

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر زاهدان خبر داد؛

فردا؛ برگزاری هفتمین یادواره شهدای ورزشکار سیستان و بلوچستان

عباس شیبک گفت: هفتمین یادواره شهدای ورزشکار سیستان و بلوچستان فردا در زاهدان برگزار می شود.

کدخبر : 34730 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۱۶|۰۸:۵۲

به گزارش فائزون؛ عباس شیبک، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر زاهدان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: هر آنچه ما امروز داریم چه دربعد امنیت ویا شغلی و خانوادگی و اجتماعی بخاطر خون شهدا می باشد درواقع قهرمانان واقعی شهیدان هستند.

وی افزود: متاسفانه حلقه مفقود شده ای وجود دارد آن هم نبود ویا کم رنگ بودن فرهنگ ایثار و شهادت برهمین اساس در شورای شهر زاهدان ما دنبال این هستیم تا بتوانیم جوانان و الخصوص ورزشکاران را با رشادتهای شهدا و خانواده آنان آشنا کنیم .ورزشکاران و جوانان ما بایستی بدانند که هرآنچه امروز دارند بخاطر کسانی می باشد که از بهترین سرمایه خود یعنی جان شیرین خود گذشته اند تا ما در آرامش باشیم.

شیبک افزود: کمسیون ورزش وجوانان پس از مصوبه رسمی شورای اسلامی شهرزاهدان مقرر شد هفتمین یادواره شهداء ورزشکار شهرزاهدان را با همکاری تربیت بدنی سپاه سلمان .بنیادشهید ،حفط واثار و شهرداری زاهدان در مورخ ۱۶ آبان برگزار کند.

به گفته وی، شش دوره قبلی نیز در دوره چهارم شورای شهر به همت کمسیون ورزش ازسال ۹۲ تا ۹۶ برگزار شده بود. شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره ششم رویکرد فرهنگی ورزشی دارد و توانسته تاکنون ۴۳ برنامه ورزشی درسطح محلات برگزار کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در این یادواره از ۶۰ خانواده شهید تجلیل به عمل خواهد آمد، شورای شهر با همکاری سایر دستگاه ها مقررگردیده برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح محلات برگزار نمایید و استعدادهای که تا به حال بخاطر کمبود امکانات یا قرارگرفتن درحاشیه شهر نتوانستند مادرانشان دهند را کشف و حمایت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال